REUNION OF G4 SMKAB
  • Perhatian kepada semua warga G4, X-SMKAB. Satu reunion akan diadakan pada hari raya ke-4 (23/9) - setelah 6 tahun, di rumah Alias, Kulim.
  • Masa : 10 am onward
  • Kutipan RM 20 dikenakan (lebih akan dikembalikan @ dimasukkan ke tabung G4).
  • Sila bank in ke akaun MAYBANK 157167051691 (atas nama Mohd Shahrezza Ishak).
  • Sila hantar RSVP / Confirmation ASAP bagi mengelakkan sebarang kesulitan (selewat-lewatnya 19/9).
  • Sebarang pertanyaan terus kepada Alias, 0174244330.
Harap dapat meramaikan dan memeriahkan majlis.

**Akhirnya, setelah enam tahun tidak bersua muka secara beramai-ramai begini, atas usaha Yeh, dapat jugak kita buat reunion kali ni, Insya-Allah. Moga segalanya dipermudahkan.


IJTIMA' HARI RAYA PPISMP MPI 2004-2005

Kepada semua x-student PPISMP MPI (2004-2005), satu perjumpaan Ijtima' Hari Raya akan diadakan bagi mengumpulkan sahabat-sahabat kelahiran MPI dari semua IPGM iaitu dari IPIS sendiri, IPDA, IPBA, IPIP, IPPM serta Institut di Sabah dan Sarawak.. Butir-butir ijtima' tersebut adalah seperti berikut :

Tarikh : 2 - 3 Oktober 2009
Hari : Jumaat - Sabtu
Tempat : Bilik Taranum IPIS

Bagi menjayakan program reunion ini, anda yang berkenaan dikehendaki untuk :

1) Menconfirmkan kehadiran selewat-lewatnya pada 28 September 2009 kepada Ahmad Munsif bin Ismail (013-3643345) atau Norsyahidah bt Muzakir (013-2043345).

2) Menghantar nama penuh, No kad pengenalan, Alamat Rumah dan institut yang terkini, email, alamat blog (jika ada) serta gambar terkini ke email pismkpis@gmail.com selewat-lewatnya pada 28 September 2009 bagi memudahkan pengurusan program reunion pada masa akan datang.

Sekiranya anda tidak berbuat demikian, maklumat diri anda tidak akan dikemaskinikan..

Kemudahan tempat penginapan disediakan...

** Sedetik bersama, seabad terasa... Walaupun hanya setahun setengah di Maktab Perguruan Islam, segala kenangan dan pengalaman pahit dan manis pasti akan selalu terpasak di sanubari. Jauh dari mata, dekat dalam hati. Sekurang-kurangnya kami tidak berasa tersisih dari bumi Bangi ini...



Akhir kata, lagu Sebiru Hari ini dendangan Edcoustic, saya tujukan kepada semua rakan dan taulan serta kenalan yang mengenali diri saya. Semoga ukhuwwah yang selama ini terbina akan terus kukuh walau kita bakal berpisah.

Label: , edit post
3 Responses
  1. ana muslim Says:

    hrp2 ramai la yg dpt join reunion G4 SMKAB ni


  2. along Says:

    InsyaAllah,. Dengar kata dekat 40 orang nak membanjiri rumah Yeh nanti.. (^_^)



Catat Ulasan